ElarK-PNU

Інтенсифікація психомоторного розвитку у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Конончук, Вікторія Миколаївна
dc.date.accessioned 2022-05-10T13:02:49Z
dc.date.available 2022-05-10T13:02:49Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Конончук В. М. Інтенсифікація психомоторного розвитку у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Вікторія Миколаївна Конончук. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 110 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6238
dc.description.abstract Сьогодні в Україні інтерес науковців до проблем порушень мовлення зростає, адже діти з вадами мовленнєвого розвитку складають одну з найчисельніших категорій. Психофізіологічні особливості дітей з тяжкими порушеннями мовлення досить складні, і організація з цими дошкільниками навчально-виховної та корекційно-розвивальної роботи має свою специфіку. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та емпірично виявити ефективність корекційного впливу різноманітних фізичних вправ, для яких провідними є різні рівні побудови рухів, на психомоторику дітей з тяжкими порушеннями мовлення дошкільного віку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Інтенсифікація психомоторного розвитку у дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 110 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу