ElarK-PNU

Формування відтворюючої уяви у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Маковійчук, Юліана Юріївна
dc.date.accessioned 2022-05-10T13:36:03Z
dc.date.available 2022-05-10T13:36:03Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Маковійчук Ю. Ю. Формування відтворюючої уяви у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Юліана Юріївна Маковійчук. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 61 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6239
dc.description.abstract На сьогоднішній день перед освітніми установами постає важливе завдання розвитку творчої особистості та її потенціалу. Це зумовлено тим, що творчість є невід’ємним компонентом будь-якої форми діяльності людини, її поведінки в цілому. Повною мірою це стосується навчання й виховання дітей з порушеннями мовлення. Недорозвинення процесу уяви у дошкільному віці призводить до труднощів засвоєння знань у молодших класах. Мета дослідження – обґрунтувати та адаптувати методику навчально-корекційної роботи, спрямовану на формування відтворюючої уяви у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Формування відтворюючої уяви у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 61 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу