ElarK-PNU

Формування описового мовлення у молодших школярів із ЗНМ ІІІ та ІV рівнів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хомич, Марина Михайлівна
dc.date.accessioned 2022-05-11T09:04:09Z
dc.date.available 2022-05-11T09:04:09Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Хомич М. М. Формування описового мовлення у молодших школярів із ЗНМ ІІІ та ІV рівнів: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марина Михайлівна Хомич. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 82 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6241
dc.description.abstract У дітей із ЗНМ ІІІ ‒ ІV рівнів внаслідок порушення всіх сторін мовлення, пам’яті, уваги, словесно-логічного мислення виникають труднощі у побудові описових висловлювань. Під описом розуміють оповідь про властивості та ознаки певного живого чи неживого предмета, пейзажу, інтер’єру, явища природи тощо. Розвиток описового мовлення сприяє формуванню уявлень дітей про предмети та явища, розширенню словника, розвитку правильності граматичних форм. Мета дослідження – з урахуванням особливостей розвитку описового мовлення скласти програму формування у молодших школярів з ЗНМ описового мовлення та експериментально перевірити ефективність її застосування. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Формування описового мовлення у молодших школярів із ЗНМ ІІІ та ІV рівнів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 82 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу