ElarK-PNU

Стимуляція мовленнєвої активності у першокласників з легкими порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Швець, Світлана Олександрівна
dc.date.accessioned 2022-05-11T10:28:21Z
dc.date.available 2022-05-11T10:28:21Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Швець С. О. Стимуляція мовленнєвої активності у першокласників з легкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Світлана Олександрівна Швець. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 98 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6242
dc.description.abstract Оскільки однією з найпоширеніших проблем психофізичного розвитку молодших школярів є мовленнєві порушення, необхідне здійснення досліджень, спрямованих на пошук ефективних шляхів організації, проведення корекції та розвитку. Незважаючи на те, що сучасні технології створюють максимальні умови для всебічного розвитку, дитина виконує мовчки ігрові дії, обмежуючи мовленнєвий досвід. Внаслідок неповноцінної мовленнєвої діяльності порушується розвиток пізнавальної діяльності, знижується продуктивність запам’ятовування, порушується логічна і смислова пам’ять, з труднощами опановуються розумові операції, тобто має місце негативний вплив на всі сфери особистості. Мета дослідження ‒ за результатами вивчення мовленнєвої активності в учнів молодших класів з легким порушенням мовлення розробити та впровадити корекційну програму для стимуляції мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Стимуляція мовленнєвої активності у першокласників з легкими порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 98 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу