ElarK-PNU

Формування граматико-стилістичних умінь у молодших школярів з порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Фустій, Родіка Петрівна
dc.date.accessioned 2022-05-11T12:27:42Z
dc.date.available 2022-05-11T12:27:42Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Фустій Р. П. Формування граматико-стилістичних умінь у молодших школярів з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Родіка Петрівна Фустій. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 87 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6244
dc.description.abstract Реалізація завдань з удосконалення якості початкової освіти неможлива без роботи над розвитком комунікативно-мовленнєвих умінь, що включають оволодіння молодшими школярами з порушеннями мовлення основ функціональної стилістики, умінь помічати, оцінювати та використовувати стилістичне забарвлення лексичних та граматичних одиниць рідної мови. Важливе місце у роботі з формування основ функціональної стилістики належить системі граматико-стилістичних умінь у молодших школярів із мовленнєвими порушеннями. Мета дослідження полягає у науковому обґрунтуванні та розробці технології формування граматико-стилістичних умінь молодших школярів з порушеннями мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Формування граматико-стилістичних умінь у молодших школярів з порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 87 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу