ElarK-PNU

Формування вміння словозміни у дошкільників із стертою дизартрією

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гергележиу, Любов Костянтинівна
dc.date.accessioned 2022-05-11T13:15:16Z
dc.date.available 2022-05-11T13:15:16Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Гергележиу Л. К. Формування вміння словозміни у дошкільників із стертою дизартрією: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Любов Костянтинівна Гергележиу. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 79 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6245
dc.description.abstract Основним механізмом порушення лексичного і граматичного ладу мовлення у дітей зі стертою дизартрією є недорозвинення диференціації фонем, що викликає труднощі розрізнення лексем через нечіткість слухового і кінестетичного образу слова і особливо закінчень. З огляду на значний ступінь поширеності такого порушення, як стерта дизартрія, і той факт, що вторинне відставання у формуванні граматичної будови входить у структуру цього порушення, актуальним є виявлення характеру сформованості вмінь словозміни у цієї категорії дошкільників та оптимізація їх логопедичного супроводу. Мета дослідження ‒ виявлення стану розвитку та обґрунтування методичних рекомендацій щодо формування вмінь з словозміни у дошкільників із стертою дизартрією. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Формування вміння словозміни у дошкільників із стертою дизартрією uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 79 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу