dc.contributor.author |
Каченюк, Наталія Тарасівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-05-11T14:29:48Z |
|
dc.date.available |
2022-05-11T14:29:48Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Каченюк Н. Т. Особливості формування математичних понять в учнів з тяжкими порушеннями мовлення в початкових класах: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Тарасівна Каченюк. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 87 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6246 |
|
dc.description.abstract |
Труднощі в оволодінні математичними поняттями у процесі навчання за даними різних авторів спостерігаються у від 15% до 40% учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти, при цьому простежується подальша тенденція до зростання їх кількості. У переважній більшості – це діти з порушеннями мовленнєвого розвитку, частина яких має комплексне порушення, що включає і мовленнєвий недорозвиток, і затримку психічного розвитку. Мета роботи – теоретично обґрунтувати та експериментально дослідити рівень сформованості математичних уявлень у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку на початку освітнього процесу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування математичних понять в учнів з тяжкими порушеннями мовлення в початкових класах |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
87 |
uk_UA |