ElarK-PNU

Особливості формування математичних понять в учнів з тяжкими порушеннями мовлення в початкових класах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Каченюк, Наталія Тарасівна
dc.date.accessioned 2022-05-11T14:29:48Z
dc.date.available 2022-05-11T14:29:48Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Каченюк Н. Т. Особливості формування математичних понять в учнів з тяжкими порушеннями мовлення в початкових класах: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Тарасівна Каченюк. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 87 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6246
dc.description.abstract Труднощі в оволодінні математичними поняттями у процесі навчання за даними різних авторів спостерігаються у від 15% до 40% учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти, при цьому простежується подальша тенденція до зростання їх кількості. У переважній більшості – це діти з порушеннями мовленнєвого розвитку, частина яких має комплексне порушення, що включає і мовленнєвий недорозвиток, і затримку психічного розвитку. Мета роботи – теоретично обґрунтувати та експериментально дослідити рівень сформованості математичних уявлень у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку на початку освітнього процесу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Особливості формування математичних понять в учнів з тяжкими порушеннями мовлення в початкових класах uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 87 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу