dc.contributor.author |
Лунга, Ірина Іллівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-05-13T08:19:47Z |
|
dc.date.available |
2022-05-13T08:19:47Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Лунга І. І. Автоматизація та диференціація фонем у дошкільників із дизартрією шляхом застосування тактильно-кінестетичної стимуляції: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Іллівна Лунга. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 85 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6253 |
|
dc.description.abstract |
Підвищення ефективності корекційної роботи з усунення порушень мовлення у дошкільників з клінічним діагнозом «дизартрія» є однією з актуальних проблем логопедії. Кількість дітей, які страждають на дизартрію, збільшується. Відомо про роль руки та артикуляційного апарату у довільній моторній організації мовлення, що зумовлює необхідність роботи над артикуляцією і одночасним розвитком функціональних можливостей пальців рук. Мета дослідження ‒ обґрунтування, розробка та апробація методики корекційно-розвивальної роботи з автоматизації і диференціації звуків з використанням тактильно-кінестетичної стимуляції у дітей дошкільного віку з дизартрією. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Автоматизація та диференціація фонем у дошкільників із дизартрією шляхом застосування тактильно-кінестетичної стимуляції |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
85 |
uk_UA |