Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лунга, Ірина Іллівна | |
dc.date.accessioned | 2022-05-13T08:19:47Z | |
dc.date.available | 2022-05-13T08:19:47Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Лунга І. І. Автоматизація та диференціація фонем у дошкільників із дизартрією шляхом застосування тактильно-кінестетичної стимуляції: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Іллівна Лунга. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 85 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6253 | |
dc.description.abstract | Підвищення ефективності корекційної роботи з усунення порушень мовлення у дошкільників з клінічним діагнозом «дизартрія» є однією з актуальних проблем логопедії. Кількість дітей, які страждають на дизартрію, збільшується. Відомо про роль руки та артикуляційного апарату у довільній моторній організації мовлення, що зумовлює необхідність роботи над артикуляцією і одночасним розвитком функціональних можливостей пальців рук. Мета дослідження ‒ обґрунтування, розробка та апробація методики корекційно-розвивальної роботи з автоматизації і диференціації звуків з використанням тактильно-кінестетичної стимуляції у дітей дошкільного віку з дизартрією. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Автоматизація та диференціація фонем у дошкільників із дизартрією шляхом застосування тактильно-кінестетичної стимуляції | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 85 | uk_UA |