ElarK-PNU

Автоматизація та диференціація фонем у дошкільників із дизартрією шляхом застосування тактильно-кінестетичної стимуляції

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лунга, Ірина Іллівна
dc.date.accessioned 2022-05-13T08:19:47Z
dc.date.available 2022-05-13T08:19:47Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Лунга І. І. Автоматизація та диференціація фонем у дошкільників із дизартрією шляхом застосування тактильно-кінестетичної стимуляції: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Іллівна Лунга. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 85 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6253
dc.description.abstract Підвищення ефективності корекційної роботи з усунення порушень мовлення у дошкільників з клінічним діагнозом «дизартрія» є однією з актуальних проблем логопедії. Кількість дітей, які страждають на дизартрію, збільшується. Відомо про роль руки та артикуляційного апарату у довільній моторній організації мовлення, що зумовлює необхідність роботи над артикуляцією і одночасним розвитком функціональних можливостей пальців рук. Мета дослідження ‒ обґрунтування, розробка та апробація методики корекційно-розвивальної роботи з автоматизації і диференціації звуків з використанням тактильно-кінестетичної стимуляції у дітей дошкільного віку з дизартрією. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Автоматизація та диференціація фонем у дошкільників із дизартрією шляхом застосування тактильно-кінестетичної стимуляції uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 85 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу