ElarK-PNU

Розширення словника у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення засобами арт-терапії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Драчук, Ольга Сергіївна
dc.date.accessioned 2022-05-18T12:16:05Z
dc.date.available 2022-05-18T12:16:05Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Драчук О. С. Розширення словника у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення засобами арт-терапії: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ольга Сергіївна Драчук. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 100 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6260
dc.description.abstract Повноцінне оволодіння рідною мовою в період дошкільного дитинства є значущою умовою вирішення завдань когнітивного, естетичного та морального виховання дітей в сензитивний період розвитку. Саме тому педагоги, що працюють з дітьми дошкільного віку, мають приділяти особливу увагу розвитку мовлення дітей. У роботі з дошкільнятами часто використовують творчу діяльність та звертаються до прийомів арт-терапії. У багатьох наукових працях, методичних матеріалах арт-терапія описується як метод розвитку творчих здібностей, гармонізації психічних і психосоматичних станів. Мета дослідження – охарактеризувати значення арт-терапії у формуванні словника дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Розширення словника у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення засобами арт-терапії uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 100 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу