ElarK-PNU

Корекція фонематичного сприймання у дошкільників з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравченко, Ірина Юріївна
dc.date.accessioned 2022-05-18T13:43:05Z
dc.date.available 2022-05-18T13:43:05Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Кравченко І. Ю. Корекція фонематичного сприймання у дошкільників з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Юріївна Кравченко. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 92 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6261
dc.description.abstract Провідне місце у комплексному підході до корекції мовленнєвих порушень дослідники відводять формуванню фонематичного сприйняття, тобто здатності сприймати та розрізняти звуки (фонеми). Критичний досвід багатьох авторів підтверджує, що розвиток фонематичного сприйняття позитивно впливає на формування всієї фонетичної сторони мови, зокрема складової структури слова. Стійке виправлення вимови може бути гарантовано тільки при випереджальному формуванні фонематичного сприйняття. Мета дослідження ‒ виявити специфічні особливості формування фонематичного сприймання у дітей з тяжкими порушеннями мовлення дошкільного віку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Корекція фонематичного сприймання у дошкільників з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 92 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу