Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кравченко, Ірина Юріївна | |
dc.date.accessioned | 2022-05-18T13:43:05Z | |
dc.date.available | 2022-05-18T13:43:05Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Кравченко І. Ю. Корекція фонематичного сприймання у дошкільників з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Юріївна Кравченко. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 92 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6261 | |
dc.description.abstract | Провідне місце у комплексному підході до корекції мовленнєвих порушень дослідники відводять формуванню фонематичного сприйняття, тобто здатності сприймати та розрізняти звуки (фонеми). Критичний досвід багатьох авторів підтверджує, що розвиток фонематичного сприйняття позитивно впливає на формування всієї фонетичної сторони мови, зокрема складової структури слова. Стійке виправлення вимови може бути гарантовано тільки при випереджальному формуванні фонематичного сприйняття. Мета дослідження ‒ виявити специфічні особливості формування фонематичного сприймання у дітей з тяжкими порушеннями мовлення дошкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Корекція фонематичного сприймання у дошкільників з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 92 | uk_UA |