dc.contributor.author |
Богданець, Олена Петрівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-05-19T11:28:57Z |
|
dc.date.available |
2022-05-19T11:28:57Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Богданець О. П. Вплив іпотерапії на стан розвитку мотиваційної готовності дітей з тяжкими порушеннями мовлення до логопедичних занять: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олена Петрівна Богданець. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 104 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6263 |
|
dc.description.abstract |
Перед педагогічною і психологічною наукою та практикою постає проблема дослідження особливостей становлення та розвитку мотиваційної сфери дитини дошкільного віку з наявними у неї порушеннями мовлення, особливо з тяжкими порушеннями мовлення, адже вони в найбільшому ступені ускладнюють процес психосоціального розвитку та виховання особистості. Мета дослідження ‒ на підставі здійсненого теоретичного аналізу та експериментального дослідження визначити провідну мотивацію у дошкільників з тяжкими порушеннями мовлення та сформувати комплекси логопедичних вправ, які можна застосовувати в процесі іпотерапії з метою активізації у них мовленнєвої активності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Вплив іпотерапії на стан розвитку мотиваційної готовності дітей з тяжкими порушеннями мовлення до логопедичних занять |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
104 |
uk_UA |