ElarK-PNU

Вплив іпотерапії на стан розвитку мотиваційної готовності дітей з тяжкими порушеннями мовлення до логопедичних занять

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Богданець, Олена Петрівна
dc.date.accessioned 2022-05-19T11:28:57Z
dc.date.available 2022-05-19T11:28:57Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Богданець О. П. Вплив іпотерапії на стан розвитку мотиваційної готовності дітей з тяжкими порушеннями мовлення до логопедичних занять: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олена Петрівна Богданець. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 104 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6263
dc.description.abstract Перед педагогічною і психологічною наукою та практикою постає проблема дослідження особливостей становлення та розвитку мотиваційної сфери дитини дошкільного віку з наявними у неї порушеннями мовлення, особливо з тяжкими порушеннями мовлення, адже вони в найбільшому ступені ускладнюють процес психосоціального розвитку та виховання особистості. Мета дослідження ‒ на підставі здійсненого теоретичного аналізу та експериментального дослідження визначити провідну мотивацію у дошкільників з тяжкими порушеннями мовлення та сформувати комплекси логопедичних вправ, які можна застосовувати в процесі іпотерапії з метою активізації у них мовленнєвої активності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Вплив іпотерапії на стан розвитку мотиваційної готовності дітей з тяжкими порушеннями мовлення до логопедичних занять uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 104 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу