Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Богданець, Олена Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2022-05-19T11:28:57Z | |
dc.date.available | 2022-05-19T11:28:57Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Богданець О. П. Вплив іпотерапії на стан розвитку мотиваційної готовності дітей з тяжкими порушеннями мовлення до логопедичних занять: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олена Петрівна Богданець. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 104 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6263 | |
dc.description.abstract | Перед педагогічною і психологічною наукою та практикою постає проблема дослідження особливостей становлення та розвитку мотиваційної сфери дитини дошкільного віку з наявними у неї порушеннями мовлення, особливо з тяжкими порушеннями мовлення, адже вони в найбільшому ступені ускладнюють процес психосоціального розвитку та виховання особистості. Мета дослідження ‒ на підставі здійсненого теоретичного аналізу та експериментального дослідження визначити провідну мотивацію у дошкільників з тяжкими порушеннями мовлення та сформувати комплекси логопедичних вправ, які можна застосовувати в процесі іпотерапії з метою активізації у них мовленнєвої активності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Вплив іпотерапії на стан розвитку мотиваційної готовності дітей з тяжкими порушеннями мовлення до логопедичних занять | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 104 | uk_UA |