dc.contributor.author |
Гарасим, Ірина Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-05-19T13:10:08Z |
|
dc.date.available |
2022-05-19T13:10:08Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Гарасим І. І. Особливості роботи з корекції порушень зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку в навчально-реабілітаційному центрі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Іванівна Гарасим. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 127 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6264 |
|
dc.description.abstract |
На весь психічний розвиток дитини, її діяльність та поведінку негативно впливають вади мовлення. Обмеженість у мовленнєвому спілкуванні негативно відображається на формуванні особистості дитини, може викликати певні особливості емоційно-вольової сфери, сприяти розвитку негативних якостей характеру. Проблеми мовленнєвої діяльності та психічного розвитку завжди були актуальними для психології та спеціальної педагогіки. Метою дослідження є створення моделі взаємодії спеціалістів у процесі соціальної реабілітації вад психофізичного розвитку дітей-логопатів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості роботи з корекції порушень зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку в навчально-реабілітаційному центрі |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
127 |
uk_UA |