ElarK-PNU

Формування лексичних умінь у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення (на матеріалі дієслівної лексики)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Прокопивнюк, Марія Альбертівна
dc.date.accessioned 2022-05-20T08:45:27Z
dc.date.available 2022-05-20T08:45:27Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Прокопивнюк М. А. Формування лексичних умінь у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення (на матеріалі дієслівної лексики): магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марія Альбертівна Прокопивнюк. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 81 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6266
dc.description.abstract Важливу роль у змістових компонентах мовленнєвої компетентності дошкільника відіграють лексичні уміння, які реалізуються у правильному доборі лексичних засобів (слів), у точному сприйманні лексичних значень, у здатності граматично та семантично доцільно поєднувати слова між собою відповідно до синтаксичної структури та контекстуальних зв’язків. Мета дослідження ‒ розробити методичне забезпечення з формування лексичних умінь з використання дієслівної лексики у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Формування лексичних умінь у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення (на матеріалі дієслівної лексики) uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 81 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу