Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чумаченко, Орися Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2022-05-23T13:37:00Z | |
dc.date.available | 2022-05-23T13:37:00Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Чумаченко О. С. Формування фонематичного сприйняття у дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення засобами дидактичних ігор: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Орися Сергіївна Чумаченко. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 92 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6271 | |
dc.description.abstract | Навчання дітей з порушеннями мовлення є актуальним питанням у спеціальній педагогіці. Сформованість фонематичного сприйняття у дітей дошкільного віку сприяє розвитку вміння здійснювати звуковий аналіз слів, який сприятиме у подальшому оволодінню ними навичками читання та письма. Недостатньо сформоване фонематичне сприйняття впливає на розвиток звуковимови, чіткість, виразність мовлення, перешкоджає дитині засвоювати різні види навчальної діяльності. Мета дослідження – здійснити корекцію фонематичного сприйняття у дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення (ІІІ рівня) засобами дидактичних ігор. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Формування фонематичного сприйняття у дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення засобами дидактичних ігор | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 92 | uk_UA |