ElarK-PNU

Розповідь як засіб формування зв’язного мовлення у старших дошкільників з порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кузів, Микола Ігорович
dc.date.accessioned 2022-05-23T14:15:24Z
dc.date.available 2022-05-23T14:15:24Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Кузів М. І. Розповідь як засіб формування зв’язного мовлення у старших дошкільників з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Микола Ігорович Кузів. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 85 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6272
dc.description.abstract Оволодіння мовою як засобом пізнання і способом спеціально людського спілкування – найвагоміше досягнення дошкільного дитинства. Проте з тих чи інших причин своєчасне і правильне протікання процесу мовленнєвого розвитку дитини може бути порушене, що зумовлює окремі його недоліки та можливі труднощі в подальшому оволодінні письмом і читанням. Мета дослідження – розробка змісту навчально-корекційної роботи, спрямованої на формування зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення за методом розповіді. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Розповідь як засіб формування зв’язного мовлення у старших дошкільників з порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 85 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу