Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кузів, Микола Ігорович | |
dc.date.accessioned | 2022-05-23T14:15:24Z | |
dc.date.available | 2022-05-23T14:15:24Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Кузів М. І. Розповідь як засіб формування зв’язного мовлення у старших дошкільників з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Микола Ігорович Кузів. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 85 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6272 | |
dc.description.abstract | Оволодіння мовою як засобом пізнання і способом спеціально людського спілкування – найвагоміше досягнення дошкільного дитинства. Проте з тих чи інших причин своєчасне і правильне протікання процесу мовленнєвого розвитку дитини може бути порушене, що зумовлює окремі його недоліки та можливі труднощі в подальшому оволодінні письмом і читанням. Мета дослідження – розробка змісту навчально-корекційної роботи, спрямованої на формування зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення за методом розповіді. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Розповідь як засіб формування зв’язного мовлення у старших дошкільників з порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 85 | uk_UA |