ElarK-PNU

Особливості розвитку особистості дитини з порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хеленюк, Вікторія Юріївна
dc.date.accessioned 2022-05-24T10:33:41Z
dc.date.available 2022-05-24T10:33:41Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Хеленюк В. Ю. Особливості розвитку особистості дитини з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Вікторія Юріївна Хеленюк. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 78 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6278
dc.description.abstract Всебічний гармонійний особистісний розвиток дітей з особливими освітніми потребами для подальшої позитивної соціалізації – головне питання корекційної освіти та сучасному етапі її розвитку. Багато дітей з числа осіб з особливими освітніми потребами складають діти з порушеннями мовлення. Показники мовлення та властивості особистості, їх взаємовплив мають бути в центрі уваги дорослих, які дбають про своєчасний та гармонійний розвиток дитини. Мета дослідження полягає у визначенні специфіки проявів особистості дітей, що мають порушення мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Особливості розвитку особистості дитини з порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 78 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу