dc.contributor.author |
Кирилишин, Уляна Ігорівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-22T08:23:36Z |
|
dc.date.available |
2022-07-22T08:23:36Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Кирилишин У. І. Шляхи підвищення організованості молодших школярів із низьким рівнем навчальних досягнень: магістерська роб.: 053 Психологія / Уляна Ігорівна Кирилишин. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 87 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6482 |
|
dc.description.abstract |
Організація у навчальній діяльності та деякі організаційні питання індивідуального самоуправління можуть бути проблемою для дітей, котрі нездатні керувати своєю повсякденною діяльністю. Виявлення та вирішення організаційних проблем є необхідним і корисним для забезпечення психогігієни освітнього простору та можливості зосередити свою енергію та ресурси на необхідних формах навчальної роботи. Це забезпечується шляхом формування психологічних практик самоуправління навчальною діяльністю. Мета роботи полягає у з’ясуванні психологічних особливостей розвитку організованості у дітей молодшого шкільного віку із низьким рівнем навчальних досягнень, визначення шляхів, психологічних умов та механізмів подолання неорганізованості. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
053 Психологія |
uk_UA |
dc.title |
Шляхи підвищення організованості молодших школярів із низьким рівнем навчальних досягнень |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
87 |
uk_UA |