ElarK-PNU

Шляхи підвищення організованості молодших школярів із низьким рівнем навчальних досягнень

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кирилишин, Уляна Ігорівна
dc.date.accessioned 2022-07-22T08:23:36Z
dc.date.available 2022-07-22T08:23:36Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Кирилишин У. І. Шляхи підвищення організованості молодших школярів із низьким рівнем навчальних досягнень: магістерська роб.: 053 Психологія / Уляна Ігорівна Кирилишин. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 87 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6482
dc.description.abstract Організація у навчальній діяльності та деякі організаційні питання індивідуального самоуправління можуть бути проблемою для дітей, котрі нездатні керувати своєю повсякденною діяльністю. Виявлення та вирішення організаційних проблем є необхідним і корисним для забезпечення психогігієни освітнього простору та можливості зосередити свою енергію та ресурси на необхідних формах навчальної роботи. Це забезпечується шляхом формування психологічних практик самоуправління навчальною діяльністю. Мета роботи полягає у з’ясуванні психологічних особливостей розвитку організованості у дітей молодшого шкільного віку із низьким рівнем навчальних досягнень, визначення шляхів, психологічних умов та механізмів подолання неорганізованості. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 053 Психологія uk_UA
dc.title Шляхи підвищення організованості молодших школярів із низьким рівнем навчальних досягнень uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 87 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу