Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кирилишин, Уляна Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2022-07-22T08:23:36Z | |
dc.date.available | 2022-07-22T08:23:36Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Кирилишин У. І. Шляхи підвищення організованості молодших школярів із низьким рівнем навчальних досягнень: магістерська роб.: 053 Психологія / Уляна Ігорівна Кирилишин. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 87 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6482 | |
dc.description.abstract | Організація у навчальній діяльності та деякі організаційні питання індивідуального самоуправління можуть бути проблемою для дітей, котрі нездатні керувати своєю повсякденною діяльністю. Виявлення та вирішення організаційних проблем є необхідним і корисним для забезпечення психогігієни освітнього простору та можливості зосередити свою енергію та ресурси на необхідних формах навчальної роботи. Це забезпечується шляхом формування психологічних практик самоуправління навчальною діяльністю. Мета роботи полягає у з’ясуванні психологічних особливостей розвитку організованості у дітей молодшого шкільного віку із низьким рівнем навчальних досягнень, визначення шляхів, психологічних умов та механізмів подолання неорганізованості. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 053 Психологія | uk_UA |
dc.title | Шляхи підвищення організованості молодших школярів із низьким рівнем навчальних досягнень | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 87 | uk_UA |