dc.contributor.author |
Саламаха, Віталія Ігорівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-22T09:20:42Z |
|
dc.date.available |
2022-07-22T09:20:42Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Саламаха В. І. Альтернативні підходи до формування мнемічних процесів у дітей із низькими когнітивними здібностями: магістерська роб.: 053 Психологія / Віталія Ігорівна Саламаха. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 93 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6483 |
|
dc.description.abstract |
Пам’ять у її продуктивній реалізації є необхідним чинником функціонування різних видів діяльності, у тому числі навчальної. Ефективний розвиток мнемічних процесів (запам’ятовування, зберігання, відтворення інформації) виступає визначальною умовою набуття та закріплення дітьми нового досвіду. Мета дослідження полягає у вивченні особливостей мнемічних процесів у дітей молодшого шкільного віку, виокремлення школярів із низькими когнітивними здібностями та визначення альтернативних підходів до формування їхніх мнемічних процесів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
053 Психологія |
uk_UA |
dc.title |
Альтернативні підходи до формування мнемічних процесів у дітей із низькими когнітивними здібностями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
93 |
uk_UA |