Репозиторий Dspace

Альтернативні підходи до формування мнемічних процесів у дітей із низькими когнітивними здібностями

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Саламаха, Віталія Ігорівна
dc.date.accessioned 2022-07-22T09:20:42Z
dc.date.available 2022-07-22T09:20:42Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Саламаха В. І. Альтернативні підходи до формування мнемічних процесів у дітей із низькими когнітивними здібностями: магістерська роб.: 053 Психологія / Віталія Ігорівна Саламаха. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 93 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6483
dc.description.abstract Пам’ять у її продуктивній реалізації є необхідним чинником функціонування різних видів діяльності, у тому числі навчальної. Ефективний розвиток мнемічних процесів (запам’ятовування, зберігання, відтворення інформації) виступає визначальною умовою набуття та закріплення дітьми нового досвіду. Мета дослідження полягає у вивченні особливостей мнемічних процесів у дітей молодшого шкільного віку, виокремлення школярів із низькими когнітивними здібностями та визначення альтернативних підходів до формування їхніх мнемічних процесів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 053 Психологія uk_UA
dc.title Альтернативні підходи до формування мнемічних процесів у дітей із низькими когнітивними здібностями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 93 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись