Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Саламаха, Віталія Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2022-07-22T09:20:42Z | |
dc.date.available | 2022-07-22T09:20:42Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Саламаха В. І. Альтернативні підходи до формування мнемічних процесів у дітей із низькими когнітивними здібностями: магістерська роб.: 053 Психологія / Віталія Ігорівна Саламаха. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 93 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6483 | |
dc.description.abstract | Пам’ять у її продуктивній реалізації є необхідним чинником функціонування різних видів діяльності, у тому числі навчальної. Ефективний розвиток мнемічних процесів (запам’ятовування, зберігання, відтворення інформації) виступає визначальною умовою набуття та закріплення дітьми нового досвіду. Мета дослідження полягає у вивченні особливостей мнемічних процесів у дітей молодшого шкільного віку, виокремлення школярів із низькими когнітивними здібностями та визначення альтернативних підходів до формування їхніх мнемічних процесів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 053 Психологія | uk_UA |
dc.title | Альтернативні підходи до формування мнемічних процесів у дітей із низькими когнітивними здібностями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 93 | uk_UA |