dc.contributor.author |
Бакальцева, Тетяна Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-25T09:11:25Z |
|
dc.date.available |
2022-07-25T09:11:25Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Бакальцева Т. С. Особливості формування міжособистісних стосунків підлітків з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Тетяна Сергіївна Бакальцева. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 91 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6491 |
|
dc.description.abstract |
Для сучасного українського суспільства і вітчизняної освіти проблема соціальної адаптації осіб з особливостями психофізичного розвитку є однією з найбільш складних і актуальних Категорія дітей з інтелектуальними порушеннями наразі потребує спеціальної психологічної підтримки, яка б відображалася у створенні умов для набуття навичок ефективної соціальної взаємодії, що включає в себе увесь процес комунікації та налагодження міжособистісної взаємодії. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та емпіричному вивченні особливостей міжособистісних стосунків та наявних форм і проявів рівня агресивності підлітків з інтелектуальними порушеннями, а також у розробці й апробації тренінгової програми психологічної корекції рівня агресивності та налагодження міжособистісних стосунків. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування міжособистісних стосунків підлітків з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
91 |
uk_UA |