Репозиторий Dspace

Особливості формування міжособистісних стосунків підлітків з інтелектуальними порушеннями

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бакальцева, Тетяна Сергіївна
dc.date.accessioned 2022-07-25T09:11:25Z
dc.date.available 2022-07-25T09:11:25Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Бакальцева Т. С. Особливості формування міжособистісних стосунків підлітків з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Тетяна Сергіївна Бакальцева. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 91 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6491
dc.description.abstract Для сучасного українського суспільства і вітчизняної освіти проблема соціальної адаптації осіб з особливостями психофізичного розвитку є однією з найбільш складних і актуальних Категорія дітей з інтелектуальними порушеннями наразі потребує спеціальної психологічної підтримки, яка б відображалася у створенні умов для набуття навичок ефективної соціальної взаємодії, що включає в себе увесь процес комунікації та налагодження міжособистісної взаємодії. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та емпіричному вивченні особливостей міжособистісних стосунків та наявних форм і проявів рівня агресивності підлітків з інтелектуальними порушеннями, а також у розробці й апробації тренінгової програми психологічної корекції рівня агресивності та налагодження міжособистісних стосунків. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості формування міжособистісних стосунків підлітків з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 91 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись