Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бакальцева, Тетяна Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2022-07-25T09:11:25Z | |
dc.date.available | 2022-07-25T09:11:25Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Бакальцева Т. С. Особливості формування міжособистісних стосунків підлітків з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Тетяна Сергіївна Бакальцева. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 91 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6491 | |
dc.description.abstract | Для сучасного українського суспільства і вітчизняної освіти проблема соціальної адаптації осіб з особливостями психофізичного розвитку є однією з найбільш складних і актуальних Категорія дітей з інтелектуальними порушеннями наразі потребує спеціальної психологічної підтримки, яка б відображалася у створенні умов для набуття навичок ефективної соціальної взаємодії, що включає в себе увесь процес комунікації та налагодження міжособистісної взаємодії. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та емпіричному вивченні особливостей міжособистісних стосунків та наявних форм і проявів рівня агресивності підлітків з інтелектуальними порушеннями, а також у розробці й апробації тренінгової програми психологічної корекції рівня агресивності та налагодження міжособистісних стосунків. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості формування міжособистісних стосунків підлітків з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 91 | uk_UA |