Короткий опис(реферат):
Розбудова інклюзивної освітньої системи потребує визначення методологічних засад підготовки фахівців психолого-педагогічного супроводу, які беруть безпосередню участь в організації і забезпеченні ефективного функціонування інклюзивного освітнього середовища на основі формування професійної здатності виконувати функції наставника, тьютора, модератора й визначати індивідуальну освітню траєкторію дитини з особливими освітніми потребами. Важливою складовою фахової підготовки сучасного фахівця є формування його як соціально зрілої особистості, здатної виконувати свої функціональні обов’язки, здійснювати рефлексію контраверсійних соціальних процесів, що відбуваються в Україні та світі. Власне цим пояснюється потреба формування соціальної рефлексії фахівців психолого-педагогічного супроводу. Мета роботи – на основі системного теоретичного аналізу обґрунтувати та експериментально дослідити соціальну рефлексію фахівців команди психолого-педагогічного супроводу.