Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Русанюк, Катерина Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2022-07-26T08:04:41Z | |
dc.date.available | 2022-07-26T08:04:41Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Русанюк К. І. Розвиток самооцінки підлітків з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Катерина Іванівна Русанюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 94 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6502 | |
dc.description.abstract | У теперішній час переходу від інституціалізації до соціальної інтеграції осіб з психофізичними порушеннями важливого значення набуває вивчення їх особистісного розвитку. При вивченні особистості підлітків з порушеннями інтелекту особливого характеру набуває проблема їх адекватної самооцінки. Оптимальне формування особистості підлітка з порушеннями інтелекту на етапі дорослішання дасть можливість впливати на успішне становлення самооцінки та Я-концепції, сприятиме його ефективній соціалізації та інтеграції, що розвиватиме потенційні можливості підлітка. Мета роботи – здійснити теоретичний аналіз та експериментальне вивчення особливостей самооцінки підлітків з інтелектуальними порушеннями, запропонувати рекомендації щодо розвитку самооцінки підлітків з інтелектуальними порушеннями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Розвиток самооцінки підлітків з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 94 | uk_UA |