ElarK-PNU

Розвиток самооцінки підлітків з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Русанюк, Катерина Іванівна
dc.date.accessioned 2022-07-26T08:04:41Z
dc.date.available 2022-07-26T08:04:41Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Русанюк К. І. Розвиток самооцінки підлітків з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Катерина Іванівна Русанюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 94 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6502
dc.description.abstract У теперішній час переходу від інституціалізації до соціальної інтеграції осіб з психофізичними порушеннями важливого значення набуває вивчення їх особистісного розвитку. При вивченні особистості підлітків з порушеннями інтелекту особливого характеру набуває проблема їх адекватної самооцінки. Оптимальне формування особистості підлітка з порушеннями інтелекту на етапі дорослішання дасть можливість впливати на успішне становлення самооцінки та Я-концепції, сприятиме його ефективній соціалізації та інтеграції, що розвиватиме потенційні можливості підлітка. Мета роботи – здійснити теоретичний аналіз та експериментальне вивчення особливостей самооцінки підлітків з інтелектуальними порушеннями, запропонувати рекомендації щодо розвитку самооцінки підлітків з інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Розвиток самооцінки підлітків з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 94 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу