dc.contributor.author |
Русанюк, Катерина Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-26T08:04:41Z |
|
dc.date.available |
2022-07-26T08:04:41Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Русанюк К. І. Розвиток самооцінки підлітків з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Катерина Іванівна Русанюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 94 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6502 |
|
dc.description.abstract |
У теперішній час переходу від інституціалізації до соціальної інтеграції осіб з психофізичними порушеннями важливого значення набуває вивчення їх особистісного розвитку. При вивченні особистості підлітків з порушеннями інтелекту особливого характеру набуває проблема їх адекватної самооцінки. Оптимальне формування особистості підлітка з порушеннями інтелекту на етапі дорослішання дасть можливість впливати на успішне становлення самооцінки та Я-концепції, сприятиме його ефективній соціалізації та інтеграції, що розвиватиме потенційні можливості підлітка. Мета роботи – здійснити теоретичний аналіз та експериментальне вивчення особливостей самооцінки підлітків з інтелектуальними порушеннями, запропонувати рекомендації щодо розвитку самооцінки підлітків з інтелектуальними порушеннями. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток самооцінки підлітків з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
94 |
uk_UA |