ElarK-PNU

Особливості роботи корекційного педагога з батьками, які виховують дитину з синдромом Дауна

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сафонова, Марія Ігорівна
dc.date.accessioned 2022-07-26T11:12:50Z
dc.date.available 2022-07-26T11:12:50Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Сафонова М. І. Особливості роботи корекційного педагога з батьками, які виховують дитину з синдромом Дауна: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марія Ігорівна Сафонова. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 92 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6504
dc.description.abstract Народження дитини з порушеннями розвитку вимагає виконання батьками певних обов’язків. Тому важливо комплексно вирішувати психолого-педагогічні та медичні проблеми із участю мультидисциплінарної команди фахівців та батьків, коли спільними діями можна підвищити якість життя дітей з порушеннями. Саме тому сьогодні актуальною є проблема роботи корекційного педагога з батьками, які виховують дитину з синдромом Дауна. Важливо таким батькам надати своєчасну психолого-педагогічну підтримку і пояснити їм особливості корекційної та розвивальної роботи з їхніми дітьми. Мета дослідження – вивчити особливості роботи корекційного педагога з батьками, які виховують дитину з синдромом Дауна. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості роботи корекційного педагога з батьками, які виховують дитину з синдромом Дауна uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 92 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу