dc.contributor.author |
Мельник, Олена Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-26T11:33:50Z |
|
dc.date.available |
2022-07-26T11:33:50Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Мельник О. М. Особливості застосування здоров’язберігаючих технологій у фізичному вихованні дітей з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олена Миколаївна Мельник. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 84 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6505 |
|
dc.description.abstract |
Проблема фізичного розвитку учнів з інтелектуальними порушеннями має велике державне, наукове та практичне значення. І фізична культура у даному випадку є не лише засобом виховання та поліпшення фізичної підготовленості учнів, а й часто головним засобом відновлення та зміцнення здоров’я у період становлення і кінцевого формування молодого організму, засобом ліквідації недоліків у фізичному розвитку, потужним джерелом підвищення фізичної й розумової працездатності. Мета дослідження – проаналізувати використання здоров’язберігаючих технологій у навчальному процесі та розробити педагогічні умови застосування здоров’язберігаючих технологій у фізичному вихованні дітей з інтелектуальними порушеннями. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості застосування здоров’язберігаючих технологій у фізичному вихованні дітей з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
84 |
uk_UA |