ElarK-PNU

Особливості застосування здоров’язберігаючих технологій у фізичному вихованні дітей з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мельник, Олена Миколаївна
dc.date.accessioned 2022-07-26T11:33:50Z
dc.date.available 2022-07-26T11:33:50Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Мельник О. М. Особливості застосування здоров’язберігаючих технологій у фізичному вихованні дітей з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олена Миколаївна Мельник. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 84 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6505
dc.description.abstract Проблема фізичного розвитку учнів з інтелектуальними порушеннями має велике державне, наукове та практичне значення. І фізична культура у даному випадку є не лише засобом виховання та поліпшення фізичної підготовленості учнів, а й часто головним засобом відновлення та зміцнення здоров’я у період становлення і кінцевого формування молодого організму, засобом ліквідації недоліків у фізичному розвитку, потужним джерелом підвищення фізичної й розумової працездатності. Мета дослідження – проаналізувати використання здоров’язберігаючих технологій у навчальному процесі та розробити педагогічні умови застосування здоров’язберігаючих технологій у фізичному вихованні дітей з інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості застосування здоров’язберігаючих технологій у фізичному вихованні дітей з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 84 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу