ElarK-PNU

Особливості статеворольової ідентичності дівчат-підлітків з порушеннями інтелекту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Біла, Олеся Леонтіївна
dc.date.accessioned 2022-07-26T13:03:54Z
dc.date.available 2022-07-26T13:03:54Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Біла О. Л. Особливості статеворольової ідентичності дівчат-підлітків з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олеся Леонтіївна Біла. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 83 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6507
dc.description.abstract У сучасних психолого-педагогічних дослідженнях дедалі частіше розглядають процес формування особистості як представника певної статі та носія певних вихідних якостей, що визначають статевотипізовані установки індивіда. Одним з найважливіших напрямів соціалізації підлітків з порушеннями інтелекту є формування статеворольової ідентичності. На порушення їхньої соціальної адаптації можуть впливати відхилення у формуванні статевої ідентичності й освоєння статевих ролей. Мета дослідження полягає у створенні системи психолого-педагогічних умов розвитку та формування статеворольової ідентичності дівчат-підлітків з порушеннями інтелекту як чинника їхньої соціалізації. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості статеворольової ідентичності дівчат-підлітків з порушеннями інтелекту uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 83 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу