Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бугай, Катерина Дмитрівна | |
dc.date.accessioned | 2022-07-27T06:28:56Z | |
dc.date.available | 2022-07-27T06:28:56Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Бугай К. Д. Передумови становлення індивідуального стилю трудової діяльності в молодших школярів з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Катерина Дмитрівна Бугай. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 85 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6508 | |
dc.description.abstract | Діти з порушеннями інтелекту характеризуються загальними та специфічними закономірностями розвитку, що відповідають своєрідній структурі їх недоліку, індивідуально-типологічними особливостями психофізичного розвитку та його відхилень. Усе це впливає на виконання дітьми навчально-трудових завдань. При цьому упродовж життя в них формується свій індивідуальний стиль діяльності, зумовлений особливостями нервової системи та порушенням розвитку, який має компенсаторне та адаптивне значення для ефективного виконання діяльності. Мета дослідження полягає у розробці науково обґрунтованої та експериментально перевіреної системи роботи зі становлення індивідуального стилю діяльності в учнів з порушеннями інтелекту. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Передумови становлення індивідуального стилю трудової діяльності в молодших школярів з порушеннями інтелекту | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 85 | uk_UA |