ElarK-PNU

Передумови становлення індивідуального стилю трудової діяльності в молодших школярів з порушеннями інтелекту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бугай, Катерина Дмитрівна
dc.date.accessioned 2022-07-27T06:28:56Z
dc.date.available 2022-07-27T06:28:56Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Бугай К. Д. Передумови становлення індивідуального стилю трудової діяльності в молодших школярів з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Катерина Дмитрівна Бугай. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 85 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6508
dc.description.abstract Діти з порушеннями інтелекту характеризуються загальними та специфічними закономірностями розвитку, що відповідають своєрідній структурі їх недоліку, індивідуально-типологічними особливостями психофізичного розвитку та його відхилень. Усе це впливає на виконання дітьми навчально-трудових завдань. При цьому упродовж життя в них формується свій індивідуальний стиль діяльності, зумовлений особливостями нервової системи та порушенням розвитку, який має компенсаторне та адаптивне значення для ефективного виконання діяльності. Мета дослідження полягає у розробці науково обґрунтованої та експериментально перевіреної системи роботи зі становлення індивідуального стилю діяльності в учнів з порушеннями інтелекту. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Передумови становлення індивідуального стилю трудової діяльності в молодших школярів з порушеннями інтелекту uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 85 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу