dc.contributor.author |
Бугай, Катерина Дмитрівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-27T06:28:56Z |
|
dc.date.available |
2022-07-27T06:28:56Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Бугай К. Д. Передумови становлення індивідуального стилю трудової діяльності в молодших школярів з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Катерина Дмитрівна Бугай. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 85 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6508 |
|
dc.description.abstract |
Діти з порушеннями інтелекту характеризуються загальними та специфічними закономірностями розвитку, що відповідають своєрідній структурі їх недоліку, індивідуально-типологічними особливостями психофізичного розвитку та його відхилень. Усе це впливає на виконання дітьми навчально-трудових завдань. При цьому упродовж життя в них формується свій індивідуальний стиль діяльності, зумовлений особливостями нервової системи та порушенням розвитку, який має компенсаторне та адаптивне значення для ефективного виконання діяльності. Мета дослідження полягає у розробці науково обґрунтованої та експериментально перевіреної системи роботи зі становлення індивідуального стилю діяльності в учнів з порушеннями інтелекту. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Передумови становлення індивідуального стилю трудової діяльності в молодших школярів з порушеннями інтелекту |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
85 |
uk_UA |