Короткий опис(реферат):
Великий вплив на становлення самостійності дошкільників відводиться ігровій діяльності, яка виступає провідним видом діяльності дошкільного віку та є важливим джерелом розвитку, що забезпечує зміну соціальних та пізнавальних потреб дитини у різні вікові періоди її особистісного розвитку. Самостійність у дітей з порушеннями інтелекту розглядається в контексті соціальних досягнень дошкільного віку, а шляхи її становлення – в ігровій та продуктивній взаємодії, в яких дитина опановує навички комунікації та кооперації в умовах спільної діяльності з однолітком, що виділяється як об’єкт спілкування. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та розробці психолого-педагогічних умов, що сприяють ефективному вихованню самостійності у старших дошкільників з порушеннями інтелекту в грі за правилами.