dc.contributor.author |
Олійник, Тетяна Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-27T08:21:59Z |
|
dc.date.available |
2022-07-27T08:21:59Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Олійник Т. А. Особливості корекції синдрому гіперактивності у дошкільників з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Тетяна Анатоліївна Олійник. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 86 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6513 |
|
dc.description.abstract |
У дослідженнях, присвячених епідеміології синдрому гіперактивності, відзначається широкий діапазон показників розповсюдженості цього порушення в дитячій популяції, зокрема, серед дітей із порушеннями інтелекту синдром констатується у 40 % випадків. Особливого загострення дослідження гіперактивності в дітей з порушеннями інтелекту набуває стосовно дошкільного віку, що обумовлене високою частотою звернень за психолого-педагогічною допомогою в цьому віці з означеною проблемою. Мета дослідження полягає у визначенні основних методів психолого-педагогічного вивчення та розробці методики корекції синдрому гіперактивності у дошкільників з порушеннями інтелекту. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості корекції синдрому гіперактивності у дошкільників з порушеннями інтелекту |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
86 |
uk_UA |