Репозиторий Dspace

Особливості корекції синдрому гіперактивності у дошкільників з порушеннями інтелекту

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Олійник, Тетяна Анатоліївна
dc.date.accessioned 2022-07-27T08:21:59Z
dc.date.available 2022-07-27T08:21:59Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Олійник Т. А. Особливості корекції синдрому гіперактивності у дошкільників з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Тетяна Анатоліївна Олійник. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 86 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6513
dc.description.abstract У дослідженнях, присвячених епідеміології синдрому гіперактивності, відзначається широкий діапазон показників розповсюдженості цього порушення в дитячій популяції, зокрема, серед дітей із порушеннями інтелекту синдром констатується у 40 % випадків. Особливого загострення дослідження гіперактивності в дітей з порушеннями інтелекту набуває стосовно дошкільного віку, що обумовлене високою частотою звернень за психолого-педагогічною допомогою в цьому віці з означеною проблемою. Мета дослідження полягає у визначенні основних методів психолого-педагогічного вивчення та розробці методики корекції синдрому гіперактивності у дошкільників з порушеннями інтелекту. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості корекції синдрому гіперактивності у дошкільників з порушеннями інтелекту uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 86 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись