Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Олійник, Тетяна Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2022-07-27T08:21:59Z | |
dc.date.available | 2022-07-27T08:21:59Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Олійник Т. А. Особливості корекції синдрому гіперактивності у дошкільників з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Тетяна Анатоліївна Олійник. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 86 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6513 | |
dc.description.abstract | У дослідженнях, присвячених епідеміології синдрому гіперактивності, відзначається широкий діапазон показників розповсюдженості цього порушення в дитячій популяції, зокрема, серед дітей із порушеннями інтелекту синдром констатується у 40 % випадків. Особливого загострення дослідження гіперактивності в дітей з порушеннями інтелекту набуває стосовно дошкільного віку, що обумовлене високою частотою звернень за психолого-педагогічною допомогою в цьому віці з означеною проблемою. Мета дослідження полягає у визначенні основних методів психолого-педагогічного вивчення та розробці методики корекції синдрому гіперактивності у дошкільників з порушеннями інтелекту. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості корекції синдрому гіперактивності у дошкільників з порушеннями інтелекту | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 86 | uk_UA |