ElarK-PNU

Особливості формування основ образотворчої діяльності в дошкільників з синдромом Дауна

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Радецька, Катерина Віталіївна
dc.date.accessioned 2022-07-27T08:54:16Z
dc.date.available 2022-07-27T08:54:16Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Радецька К. В. Особливості формування основ образотворчої діяльності в дошкільників з синдромом Дауна: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Катерина Віталіївна Радецька. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 95 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6514
dc.description.abstract Поширення досвіду раннього психолого-педагогічного супроводу дітей із синдромом Дауна та їхніх батьків командою фахівців, урахування особливостей пізнавальної, мовленнєвої, моторної, психоемоційної сфери дітей у навчально-виховному процесі доводить наявність у таких дошкільників значних потенційних можливостей розвитку, здатності до опанування навичок спілкування, самообслуговування, рахунку, письма, читання, малювання та ін. При цьому провідним засобом формування позитивного ставлення до світу на основі емоційно-чуттєвого досвіду, залучення до художньо-творчої діяльності, розвитку чуттєво-емоційної сфери дітей, художньо-образного мислення, потреби і здатності до художньо-творчої самореалізації є образотворча діяльність. Мета дослідження полягає у розробленні ефективної корекційної методики щодо вивчення та формування основ образотворчої діяльності в дошкільників з синдромом Дауна. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості формування основ образотворчої діяльності в дошкільників з синдромом Дауна uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 95 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу