Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Радецька, Катерина Віталіївна | |
dc.date.accessioned | 2022-07-27T08:54:16Z | |
dc.date.available | 2022-07-27T08:54:16Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Радецька К. В. Особливості формування основ образотворчої діяльності в дошкільників з синдромом Дауна: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Катерина Віталіївна Радецька. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 95 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6514 | |
dc.description.abstract | Поширення досвіду раннього психолого-педагогічного супроводу дітей із синдромом Дауна та їхніх батьків командою фахівців, урахування особливостей пізнавальної, мовленнєвої, моторної, психоемоційної сфери дітей у навчально-виховному процесі доводить наявність у таких дошкільників значних потенційних можливостей розвитку, здатності до опанування навичок спілкування, самообслуговування, рахунку, письма, читання, малювання та ін. При цьому провідним засобом формування позитивного ставлення до світу на основі емоційно-чуттєвого досвіду, залучення до художньо-творчої діяльності, розвитку чуттєво-емоційної сфери дітей, художньо-образного мислення, потреби і здатності до художньо-творчої самореалізації є образотворча діяльність. Мета дослідження полягає у розробленні ефективної корекційної методики щодо вивчення та формування основ образотворчої діяльності в дошкільників з синдромом Дауна. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості формування основ образотворчої діяльності в дошкільників з синдромом Дауна | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 95 | uk_UA |