ElarK-PNU

Особливості використання дидактичних ігор у навчанні молодших школярів з порушеннями інтелекту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бобер, Анна Володимирівна
dc.date.accessioned 2022-07-27T11:27:04Z
dc.date.available 2022-07-27T11:27:04Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Бобер А. В. Особливості використання дидактичних ігор у навчанні молодших школярів з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Анна Володимирівна Бобер. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 94 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6517
dc.description.abstract У сьогоденному процесі виховання та навчання молодших школярів з порушеннями інтелекту великого значення набувають ігрові форми навчання, зокрема дидактичні ігри. Така гра здійснює емоційний вплив на дитину з порушеннями інтелекту, дозволяє покращити навчально-виховний процес, зробити його більш насиченим, цікавим, різноманітним для учня, активізувати розумову діяльність. Особлива роль дидактичної гри в процесі навчання спеціальної школи визначається тим, що гра повинна зробити сам процес навчання емоційним, ефективним, дозволити дитині отримати власний досвід. Мета роботи – дослідити проблему використання дидактичних ігор під час навчання молодших школярів з порушеннями інтелекту. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості використання дидактичних ігор у навчанні молодших школярів з порушеннями інтелекту uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 94 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу