dc.contributor.author |
Проценко, Валерія Станіславівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-27T11:56:16Z |
|
dc.date.available |
2022-07-27T11:56:16Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Проценко В. С. Розвиток емоційної сфери молодших школярів з порушенням інтелекту методами арт-терапії: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Валерія Станіславівна Проценко. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 85 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6518 |
|
dc.description.abstract |
Особливостями здорового емоційного розвитку в навчанні молодших школярів з порушенням інтелекту є сукупність багатьох досліджених і недосліджених факторів. Сучасне суспільство, незважаючи на великі досягнення в різних педагогічних, медичних, психологічних напрямках, не вирішило повністю проблему впливу на емоційну сферу молодших школярів з порушенням інтелекту. Мета роботи – дослідити розвиток емоційної сфери молодших школярів з порушенням інтелекту за допомогою арт-терапевтичних методів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток емоційної сфери молодших школярів з порушенням інтелекту методами арт-терапії |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
85 |
uk_UA |