Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Проценко, Валерія Станіславівна | |
dc.date.accessioned | 2022-07-27T11:56:16Z | |
dc.date.available | 2022-07-27T11:56:16Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Проценко В. С. Розвиток емоційної сфери молодших школярів з порушенням інтелекту методами арт-терапії: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Валерія Станіславівна Проценко. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 85 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6518 | |
dc.description.abstract | Особливостями здорового емоційного розвитку в навчанні молодших школярів з порушенням інтелекту є сукупність багатьох досліджених і недосліджених факторів. Сучасне суспільство, незважаючи на великі досягнення в різних педагогічних, медичних, психологічних напрямках, не вирішило повністю проблему впливу на емоційну сферу молодших школярів з порушенням інтелекту. Мета роботи – дослідити розвиток емоційної сфери молодших школярів з порушенням інтелекту за допомогою арт-терапевтичних методів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Розвиток емоційної сфери молодших школярів з порушенням інтелекту методами арт-терапії | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 85 | uk_UA |