ElarK-PNU

Розвиток емоційної сфери молодших школярів з порушенням інтелекту методами арт-терапії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Проценко, Валерія Станіславівна
dc.date.accessioned 2022-07-27T11:56:16Z
dc.date.available 2022-07-27T11:56:16Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Проценко В. С. Розвиток емоційної сфери молодших школярів з порушенням інтелекту методами арт-терапії: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Валерія Станіславівна Проценко. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 85 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6518
dc.description.abstract Особливостями здорового емоційного розвитку в навчанні молодших школярів з порушенням інтелекту є сукупність багатьох досліджених і недосліджених факторів. Сучасне суспільство, незважаючи на великі досягнення в різних педагогічних, медичних, психологічних напрямках, не вирішило повністю проблему впливу на емоційну сферу молодших школярів з порушенням інтелекту. Мета роботи – дослідити розвиток емоційної сфери молодших школярів з порушенням інтелекту за допомогою арт-терапевтичних методів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Розвиток емоційної сфери молодших школярів з порушенням інтелекту методами арт-терапії uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 85 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу