Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тимчук, Діана Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2022-07-28T07:00:33Z | |
dc.date.available | 2022-07-28T07:00:33Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Тимчук Д. А. Особливості формування уяви у навчальному процесі молодших школярів з затримкою психічного розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Діана Анатоліївна Тимчук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 77 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6520 | |
dc.description.abstract | Виховання гармонійної особистості потребує належного розвитку уяви, адже саме її успішне функціонування лежить в основі творчості. Молодший шкільний вік – сензитивний період для розвитку творчої уяви, котра розуміється нами як різновид уяви, спрямований на створення нових, цілком оригінальних образів. Уява бере участь у всіх видах діяльності – ігровій, навчальній, трудовій, забезпечує адекватну поведінку в тій чи іншій життєвій ситуації, а отже, сприяє соціальній адаптації, що є особливо важливим для дітей з затримкою психічного розвитку, які мають обмежені можливості самостійної орієнтації. На сьогодні ряд атрибутів сучасності, до яких ставляться досить толерантно, блокують формування вищезгаданого психічного процесу. Мета дослідження – з’ясувати сутність, вікові закономірності та особливості розвитку уяви молодших школярів з затримкою психічного розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості формування уяви у навчальному процесі молодших школярів з затримкою психічного розвитку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 77 | uk_UA |