ElarK-PNU

Доцільність використання арттехнологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Каліцун, Оксана Василівна
dc.date.accessioned 2022-07-28T07:37:37Z
dc.date.available 2022-07-28T07:37:37Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Каліцун О. В. Доцільність використання арттехнологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Оксана Василівна Каліцун. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 76 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6521
dc.description.abstract У пошуках ефективних засобів корекції різних порушень психофізичного розвитку науковці та практики дедалі більше орієнтуються на використання арттерапевтичних технологій, які уможливлюють індивідуальний підхід до кожної дитини, діагностику, корекцію та формування ціннісного ставлення до себе й оточуючого її світу, стабілізацію емоційних станів, розвиток комунікативних навичок, регулювання негативних емоцій тощо. Саме тому включення елементів арттерапевтичних технологій в навчально-виховний процес дітей з особливими освітніми потребами є актуальним на сучасному етапі розвитку суспільства. Мета дослідження – визначити особливості використання арттехнологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Доцільність використання арттехнологій у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 76 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу