ElarK-PNU

Формування естетичної культури молодших школярів з порушеннями інтелекту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Макарук, Ольга Анатоліївна
dc.date.accessioned 2022-07-28T08:05:44Z
dc.date.available 2022-07-28T08:05:44Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Макарук О. А. Формування естетичної культури молодших школярів з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ольга Анатоліївна Макарук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 76 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6522
dc.description.abstract Питання естетичного виховання може бути вирішене при умовах формування у підростаючого покоління відповідної системи цінностей, заснованих на поновленні культури в учнів. У молодшому шкільному віці відбувається розвиток сутнісних естетичних аспектів майбутньої особистості. Особливе місце займає питання формування естетичної культури у дітей з порушеннями інтелекту, що потребує проведення досліджень, спрямованих на визначення педагогічного забезпечення ефективності виховного впливу в зазначеному напрямі. Мета дослідження – підвищення рівня естетичної культури учнів молодших класів з порушеннями інтелекту, виявлення найбільш ефективних педагогічних умов в формуванні естетичної культури. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Формування естетичної культури молодших школярів з порушеннями інтелекту uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 76 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу