Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лешун, Ганна Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2022-07-28T08:30:51Z | |
dc.date.available | 2022-07-28T08:30:51Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Лешун Г. І. Інноваційні форми і методи організації навчання дітей з інтелектуальними порушеннями у сучасному закладі спеціальної середньої освіти: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ганна Іванівна Лешун. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 78 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6523 | |
dc.description.abstract | Життєвою компетентністю дітей з порушеннями інтелекту розглядається здатність цілісно реалізовувати на практиці знання, навички, уміння, досвід і цінності, набуті та необхідні для успішного навчання, праці та самореалізації у житті. Сучасні технології навчання дітей з порушеннями інтелекту спрямовані на підготовку учнів до розвитку їх пізнавальних здібностей, самостійної життєдіяльності, успішної в майбутньому соціально-трудової адаптації, компетентностей та наскрізних умінь відповідно до індивідуальних та вікових психофізіологічних особливостей і потреб. Мета дослідження – визначити особливості використання інноваційних форм і методів організації навчання дітей з інтелектуальними порушеннями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Інноваційні форми і методи організації навчання дітей з інтелектуальними порушеннями у сучасному закладі спеціальної середньої освіти | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 78 | uk_UA |